دانلود مقاله در مورد شركت همراه نرم افزار نوين 120 ص
دسته بندي :
مقاله »
مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 163 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
2
مقدمه
شركت همراه نرم افزار نوين به عنوان اولين شركت توليد كننده نرمافزار تلفنهمراه نزديك به 3 سال است در اين زمينه فعاليت خود را آغاز نموده كه نتيجه آن فارسيساز رابط كاربر تلفنهاي سري 60 نوكيا و همچنين توليد برنامهاي جهت مديريت هاي شخصي بر اساس تاريخ شمسي بوده است.
با توجه به امكانات قابل توجه تلفن هاي همراه جديد به موازات موارد فوق اين شركت اقدام به توليد نرم افزارهاي ديگري نظير قرآن،مفاتيح الجنان اذان،مناسك حج،بانك اطلاعات مشاغل و... نموده است به دليل پيشرو بودن در اين زمينه اين شركت بخش قابل توجهي از منابع خود را به امور تحقيقات و ارائه راهكارهاي جديد براي استفاده بهتر از تلفنهاي همراه اختصاص داده است.
من به مدت 240 ساعت در شركت همراه نرم افزار نوين مشغول به كار شدم. هدف از اين كار :
2
بمنظور آشنايي با محيط كاري و اينكه آنچه راكه در مدت كارداني به صورت تئوري وتاحدودي عملي آموخته ام در جامعه كاري به صورت كاربردي از آن استفاده كنم و بكار گيرم.
اين شركت مجموعاً به چند بخش عمده تقسيم بندي شده است كه شامل:
بخش توليد
بخش اداري- پرسنلي
بخش تبليغات
بخش فروش
بخش خدمات پس از فروش
من در ابتدا مدتي در بخش فروش مشغول به كار شدم. نفرات متعددي در اين بخش كار ميكردند از جمله: مدير بازاريابي و فروش – سرپرست فروش- سوپروايزر تهران و سوپروايزر شهرستانها. باشند
در اين واحد نرم افزارهايي كه توسط بخش توليد،تهيه و تأييد شده و باركد خورده باشند به فروش مي رسد. اين شركت كاملاً به صورت مكانيزه عمل مي كند.
4
هر نرم افزار در سايت اين شركت به صورت رايگان دانلود ميشود اما براي اجراي آن بايد مبلغي را به حساب شركت مذكور واريز كنند، بعد از تاييد واريز وجه كد فعال سازي به تعداد نرم افزار هايي كه مشتري يا مشتريان خريداري مي كنند در اختيار آنها قرار مي گيرد و هر مشتري براي فعال سازي آن برنامه به صورت خودكار هنگامي كه برنامه ها را فعال ميكند اطلاعات او در سرور هاي شركت ثبت و نگهداري مي شود كه البته قابل ذكر است كه بخش(اتاق) سرور ها كاملاً ايزوله شده و هيچكس جز مسئول مربوطه اجازه دسترسي به آنها را ندارد.
سوپروايزر شهرستانها هم به امور نماينده ها در سراسر ايران نظارت ميكند و به مشتري هاي شهرستاني شركت خدمات مي رساند.
بعد از آن مدتي در قسمت خدمات پس از فروش مشغول به كار شدم،اين قسمت بسيار جالب بود چون تمام كاربران از اقسا نقات ايران و حتي خارج از ايران تماس گرفته و مشكلاتي كه براي آنها از نسب برنامه گرفته تا مشكلاتي كه هنگام نسب يا بعد از نسب نرم افزار پيش مي آمد صحبت مي كردند.
مي توان گفت اين قسمت يعني همان بخش خدمات پس از فروش به نوعي قلب اين شركت ميباشد و محبوبيت اين شركت در بين كاربران و حتي نمايندگان خود به دليل خدمات نامحدود آن است و بدون اينكه وجهي دريافت كند
4
تا مادامي كه از آن نرمافزار استفاده مي شود خدمات رايگان در اختيار آن كاربر گذاشته مي شود.كاربران اغلب بصورت تماس تلفني مشكلاتشان را مطرح كرده و مسئولين فني و اپراتورها به آنها پاسخ ميدهند تا مشكلات آنها را برطرف كنند و اگر مشكل آنها خيلي حاد بود به شركت مراجعه ميكنند ولي اكثراً با يك تماس مشكل برطرف ميشود.در اين بخش تمام خدمات به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار ميگيرد.
خدماتي كه اين بخش در اختيار يوزرهاي خود ميگذارد شامل :
نسب نرمافزار در كوتاهترين مدت ممكن
نكته:البته قابل ذكر است كه تمام نرم افزارها به صورت پكيج به بازار عرضه شده كه هركدام از پكيج ها شامل: دفترچه راهنماي نسب و كد فعال سازي ميباشد كه با خواندن آن دفترچه به راحتي مراحل نسب انجام ميشود. در اين صورت حتي اگر كاربر نتواند اين كار را انجام دهد مسئولين اين بخش باكمال رضايت اين خدمات را در اختيار كاربران
مي گذارند.
چك كردن سرورها كه حتي براي يك ثانيه هم متوقف نشوند.چون اگر چنين مسئله اي پيش بي