پاورپوینت"دیجیتال مارکتینگ درهتل داری ،استراتژی مهمان نوازی در راستای حفظ مشتریان وفادار"

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی در شبکه های اجتماعی
دیجیتال مارکتینگ در هتل داری: نگاهی ساده وکاربردی

ورود دیجیتال مارکتینگ به هتلداری
خوشرویی در بازاریابی مثل فروختن شکلات در مراکز خرید شلوغ است. هر مشتری سلیقه متفاوتی دارد. تعداد زیادی از بازاریابان هتل در آخرین روند جهانی بازاریابی محتوایی گرفتار می‌شوند. اغلب این علل سبب می‌شود هتلداران درباره‌ی بودجه بازاریابی و استراتژی‌ های پیچیده بیش از حد فکر کنند. اکنون زمان آن رسیده که عقب نشینی کنیم و روی اصول اولیه تمرکز کنیم. چرا که دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اثربخشی و کارایی بالایی که دارد از قابلیت ساده سازی بالایی نیز برخوردار است.استفاده از ابزارها و روش های دنیای دیجیتال، برای انجام فعالیت های بازاریابی است. در واقع دیجیتال مارکتینگ قسمت مهمی از فعالیت های بازاریابی است که می توان با آن با تکیه بر فناوری های دیجیتال و اینترنت به کاربران آنلاین با کمترین هزینه وبیشترین بازدهی دسترسی پیدا کرد.


تجربه رزرو کردن اتاق از دیدگاه مهمان:
من یک بار بیانیه‌ای فوق‌العاده درباره‌ی کسب و کار شنیدم «مهم‌ترین جنبه‌ کسب و کار فروختن است، بقیه موارد بی اهمیت هستند» این یک بیانیه‌ی واقعی نیست، اما نکته‌ی اصلی است و می‌تواند در هتلداری کاربردی باشد. تجربه‌ی رزرو کردن، مهم‌ترین جنبه از رزرو کردن اتاق هتل است. آمارها نشان می‌دهد که ۵۷ درصد از رزرو کردن اتاق‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و این یک آمار غافل‌گیر کننده است. تصور کنید اگر شما یک نانوایی داشتید و نیمی از درآمد شما از غذا بود، قطعا می‌خواستید از فرایند تولید غذا مطمئن شوید.
پس رزرو کردن و فرآیند آن مهم ترین جنبه هتلداری است به همین خاطر باید از ان اطمینان حاصل کنید. و در این فرایند دیجیتال مارکتینگ می تواند به بهینه سازی تجربه کاربر کمک کند و به خوبی آن را مدیریت کند.
در نظر داشته باشید قسمت عمده از تجربه رزرو اینترنتی در وبسایت شما، از صفحه‌ی اول سایت شماست شگفت آور است که تعداد زیادی از صفحه‌های اول سایت‌ها گیج کننده هستند و باعث می‌شود که مهمانان تلاش زیادی برای رزرو اتاق کنند. هتل‌ها باید با طراحی وبسایت آشنا شوند، مشتری‌ها نمی‌خواهند روی قسمت‌هایی از سایت (اقامت – امکانات – لوکیشن و …) کلیک کنند و منتظر بارگیری صفحه‌ی جدید باشند. این مردم فقط میلیون‌ها آدم نیستند که می‌خواهند به طور آسان این اطلاعات را ببینند، این مردم تمام ۳/۲ بیلیون کاربران تلفن‌های هوشمند هستند.
صفحه‌ی نخست سایت هتل‌ها دارای بخش‌هایی است که بتوانید اطلاعات مهم برای رزرو هتل را پیدا کنید. بازدید کننده از سایت می‌خواهد اطلاعات مقدماتی مثل توصیفات، اتاق‌ها یا رده بندی هتل و قسمت رزرو را ببیند. این روند در دهه‌های گذشته تغییری نکرده است، الان فقط باید اطلاعات صفحه‌ای اول سایت هتل‌ها برای گوشی‌های هوشمند بهتر شوند.
هتل‌ها همچنین باید درباره‌ی مکان شبکه‌های اجتماعی (ویجت widget) در صفحه‌ی اول وبسایتشان دقت کنند. من این را می‌دانم که قرار دادن ویجت از شبکه‌های اجتماعی در صفحه‌ی اول وبسایت فکر خوبی نیست اما مهم است که آیکون‌های شبکه‌های اجتماعی را نشان بدهید. خیلی از بازدید کنندگان می‌خواهند به وسیله‌ی بازدید کردن از شبکه‌های اجتماعی شما احساس بهتری نسبت به نام تجاری شما پیدا کنند و بر اساس محتوایی که تولید می کنید،خدماتی که ارائه می کنید مقایسه کنند.
-چهار تکنیک بازاریابی برای هتل ها

۲- بازاریابی دیجیتال هتل چیست

۳-۷راه باز یابی دیجیتال

......

۱۱-اجرای آگهی در همه جا در معرض قرار گرفتن فوری

۱۲-روند را تمرین کنید

۱۳-اعتبار خود را حفظ کنید

۱۴-بازاریابی دیجیتال هتل

۱۵-هتل دیجیتال مارکتینگ

۱۶-هتل فروش شما چه تجربه‌ای است ؟

۱۷-دیجیتال مارکتینگ کاربردی برای هتل ها

۱۸-رسانه های اجتماعی در بازار یابی

۱۹-بازاریابی ایمیلی درهتل داری

۲۰-مهمانان باراولی را دریابید

۲۱-ویروسی شوید

۲۲-بازاریابی محتوا برای هتل‌ها

۲۳-بازاریابی محتوی چگونه کار می‌کند ؟

۲۴-کدام یک از هتل‌ها کار بازاریابی محتوا را انجام می‌دهند ؟

۲۵-بازاریایابی هتل ها و نیازآن به محتوا

۲۶-دستیابی با آژانس ها یبازاریابی واطلاعات تماس

۲۷-ایده بازاریابی هتل خلاق برای مشتریان بیشتر

۲۸-دریافت شماره تلفن مشتریان

۲۹-تورمجازی برای افراد

۳۰-کمپین تبلیغات مجازی

۳۱-استفاده از محتوای تازه برای پاسخ به سوالات مشتریان

۳۲-مدیریت رسانه های اجتماعی

۳۳-نقش سئو دربازاریابی هتل

۳۴-از هتل برای شرکت در مهمان ها استفاده کنید

۳۵-حفظ یک تقویم رویدادها‌ی محلی

۳۶-نظرخواهی از مهمانان

۳۷-استفاده ازمیز کمک حدسی فرش دسک

۳۸-ارتباط جمعی بامشتریان

۳۹-برای رویدادهای گروهی بسته‌های خاصی ایجاد کنید

۴۰-درباره برنامه وفاداری خود صحبت کنید

۴۱-ایجاد نام تجاری یا ایجاد نام تجاری به صورت آنلاین

۴۲-تبلیغات هتل تان را بر روی سایت نصب کنید

۴۳-توجه به بازار اطراف خود

۴۴-ایجاد راهنماهای دیجیتال

۴۵-هتل‌ها باید راه‌هایی برای برجسته شدن پیدا کنند

۴۶-نقش هیات های گردشگری

۴۷-استفاده از نرم‌افزار پست الکترونیک

۴۸-مشتریان را به بازار خود هدایت کنید

۴۹-اهمیت بازاریابی شهر

۵۰-توسعه همکاری‌ها با نهادها‌ی محلی

۵۱-قدرت " نسل سلفی " را مهار کنید

۵۲-تشویق مهمانان به اشتراک تجارب

۵۳-بر تبلیغات تمرکز کنید

۵۴-نقش اطلاعات درتصمیم گیری

۵۵-روزنامه نگارمسافرتی

۵۶-رویدادهای میزبان در هتل شما

۵۷-سایت شما باید همیشه ۷/۲۴باشد

۵۸-ایجاد یک صفحه کسب‌وکار در گوگل

۵۹-تهیه یک اتاق در وب سایت خود را آسان کنید

۶۰-شریک زندگی با یک تیم ورزشی که به منطقه شما می‌آید

۶۱-ایجاد یک بسته شامل فعالیت‌های محلی

۶۲-اینستاگرام پناهگاه مصرف کنندگان

۶۳-مهمانان هتل از انتظار متنفرند

۶۴-ایجاد یک صفحه بار انداز با تبلیغات خود

۶۵-استفاده از هدف قرار دادن مکان در آگهی‌ها

۶۶-استفاده از نمای تجاری گوگل برای تور ۳۶۰

۶۷-سعی کنید به نظرات مشتریان خود پاسخ دهید

۶۸-از توئیتر‌ برای ارائه خدمات مشتریان استثنایی استفاده کنید

۶۹-ارتباط بازاریابی هر روز در حال تغییر است

۷۰-مهمان های هتل تان را مهمان کنید
۷۲-گزاره ازش قوی

۷۳-سایت خود را تاحدممکن ساده نگاه دارید

۷۴-وارد کردن احساسات مهمان ها به بازی با داستان‌های بصری

۷۵-نقش موبایل دردیجیتال مارکتینگ هتل

۷۶-پشت دوربین دیجیتال خود تجزیه و تحلیل کنید

۷۷-اطمینان حاصل کنید که نام تجاری و نام تجاری تان مربوط به مهمان های شما است

۷۸-اهمیت تماس در صفحه ورود

۷۹-معرفی مناسب مزیت ها

۸۰-از رنگ برای مزیت خود استفاده کنید

۸۱-نسخه‌برداری از آثار هنری هنگامی که آن را می‌خوانید

۸۲-ازهدف یابی مجدداستفاده کنید

۸۳-از یک صفحه فرود قاتل استفاده کنید

۸۴-بازاریابی هتلداری در عصر جدید
دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی در شبکه های اجتماعی

تعداد مشاهده: 3727 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:1,829 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    106اسلاید تخصصی