دانلود مقاله سوالات تحقيقات بازاريابي

دسته بندي : مقاله » مقالات فارسی مختلف
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 56 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
‏سوالات تحقيقات بازاريابي
‏1‏-آ‏ش‏نایی با تحقیق‏ بازاریابی:شیوه ی تحقیق علمی و تعریف مسئله‏
‏ چند گزینه ای و صحیح یا غلط
‏1-فرآیند بازاریابی همه ی موارد زیر را شامل است به جز:
‏الف- محصول
‏ب-تولید
‏ج- قیمت گذاری
‏د- توزیع
‏ه- تبلیغ
‏2-‏مسئله تحقیق به چه منظوری تعیین می شود؟
‏الف-کمک به ‏شناخت مسائلی که در ظ‏اهر دیده نمی شوند اما وجود دارند یا امکان دارد در آینده وجود داشته باشد.
‏ب-پیشرفت بخش های محرز و شفاف بازاریابی
‏ج-کمک به حل مسائل خاص تحقیق
‏د-برقراری روندی برای توسعه طرح تحقیقاتی اولیه
‏3-‏کدام یک از مسائل فهرست شده در زیر با استفاده از تحقیق حل مسئله ‏هدایت ‏می شود؟
‏الف- نیاز به درک پتانسیل بازار
‏ب-نیاز به درک گرایش های فرهنگی متداول
2
‏ج-نیاز به درک تغییرات رفتار مشتری
‏د-نیاز به تعیین مکان مناسب برای بازارهای فروش
‏4-هر پروژه ی تحقیقی بازاریابی در مفهوم خودش منحصر به فرد است:
‏الف- صحیح
‏ب- غلط
‏5-مدیران بازاریابی به دلایل مختلف نیازمند اطلاعاتی از تحقیقات بازاریابی هستند.کدام یک از موارد زیر جزء این دلایل است؟
‏الف- ‏مواجهه بیشتر شرکت ها با رقابت های بین المللی
‏ب- تقاضای بالای مشتریان به طوری که پیوسته درخواست محصولات جدیدتر و خدمات تمام وقت را دارند.
‏ج-مدیران به دلیل طبقه بندی‏ در سلسله مراتب در حال دور شدن از مشتریان هستند.
‏د- همه ی موارد
‏6- در مقابل محققان بازاریابی‏٬‏مدیران تصمیم گیرنده بیشتر تمرکز می کنند روی:
‏الف-تحلیل علمی و فنی پدیده ی در حال ظهور
‏ب-عملکرد بازار
‏ج- تحقیق فعال حرفه ای
‏د- تحقیق استراتژیک ‏و طولانی ‏مدت ‏در ‏بازار(محل فروش)
‏7-‏یک پروژه تحقیقی می تواند هم تعیین و تشخیص مسئله و هم تحقیق‏ به منظور‏ حل مسئله را در بر داشته باشد.

 
دسته بندی: مقاله » مقالات فارسی مختلف

تعداد مشاهده: 3339 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .zip

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:49 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل