تحقیق در مورد مفاهیم در هنر doc

دسته بندي : علوم پایه » هنر
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 11 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏مفاهیم در هنر
‏1 ‏–‏ صدر المتالهین با نقض فلسفه بار کلی اصالت ماهیت بر وجود را ابطال می کند بر این اساس شناخت بودن واسطه که هوسرا در پدیدارشناسی و انیشتن در کشف شهودی قوانین کپلری بدان دل بسته اند غیر ممکن می باشند بنابراین پذیرفتن اصالت اعیان بر مفاهیم ماهوی قرار دادن هنر در چهارچوب های گذشته و همیشگی خواهد بود اگر و تنها معنای اصالت حمل بر تقدم حضور باشد نه ارزش ظهور.
‏2 ‏–‏ نقض برهان علیت بوسیله مکانیک کوانتومی اساساً بر اصل لوشاتلیه که مفهوم اختیار را در سیستمک های تعادلی تعریف می کند انطباق حقیقی دارد بنابراین می توان اختیار مطلق را در واکنش های ذهنی اعمال کرد چنانچه هیچ جبری در نقد ذهن و انتخاب آن وجود ندارد بر این اساس نقد هنری که تاکید بر ویژگی عام منحصر به فرد داشته باشد ابطال می شود.
‏3 ‏–‏ مفهوم نور واحد در فلسفه نوافلاطونی فلوکین دقیقاً با مفهوم تجلی نور فلسفه انطباق دارد چنانچه روم جهانی اسپینوزا را قانون کپلر دقیقاً انطباق مفهومی پیدا می کند بر این اساس هنر نیز یک ظرف تجلی است برای نو فلوکین یا قانون کپلر.
‏4 ‏–‏ مفهوم قطعیت چنانچه فیزیک کلاسیک آنرا اثبات می کند در حوزه مکانیک کوانتوم توسط ریاضیات شرودنیکر کاملا نقض می شود بنابراین اگر با تصور اصل عدم قطعیت به جهان ارسطو یا حتی جهان مثل افلاطون نگاه ‏کنیم مفاهیم بنیادی ساختار اساساً دچار تحول خواهند شد چنانچه معماری لامکانی نیز زائیده این تفکر می باشد.
‏5 ‏–‏ مفهوم زمان چنانچه انیشتن در معادله لورنتس وارد می کند و همینطور مفهوم مکان مفاهیم حقیقی می باشد اما در حقانیت خود هرگز مطلق محسوب نمی شوند بنابراین بر اساس اصول فلسفه کانت مفاهیم زمان و مکان مفاهیم پیشین محسوب می شوند پس می توان مدعی شد هیچ مفهومی مستقل از زمان وجود ندارد.
‏6 ‏–‏ موضوع تحویل پذیری مکانیک کوانتوم همه ریاضیات شرودینگر و آزمایشات مربوط به نامساوی بل به نقض آن می پردازد عیناً در مورد معماری نیز نقض می شود زیرا شرایط حاکم بر فضا هرگز قابل استنباط از شرایط حاکم بر معماری نمی باشد چنانکه اصول پائولی در مورد اتم هرگز قابل استنتاج از اصول حاکم بر تک الکترود ها نمی باشد.
‏7 ‏–‏ سطوح ریمانی در ریاضیات کوانتوم سطوح خطی ساده جهت دار می باشد چنانکه سطوح معنایی فلسفه لاک نیز شخصیت بسیط بخود می گیرند اما ترکیب این مفاهیم در ذهن مجموعه ای از کنش ها و واکنش های پیچیده ای را بدنبال می آورد که عاقبت از جهش های ذهنی ک‏ریر کگاردی جدا نخواهد بود چنانکه ترکیب سطوح ریمانی نیز عاقبت خود را از وصف زمانی- مکانی بی نیاز می کند تا سرانجام با توصیف آماری ‏«‏احتمالات‏»‏ کوانتوم درک شود.
‏8 ‏–‏ ذره دموکرتیوس که به تحلیل هستی شناسی می پردازد یک مفهوم ماهوی است تا یک معنای وجودی بنابراین انطباق آن با ذرات فاینمن گسترة جدیدی در معناشناسی هوسرا ایجاد می کند این گسترة جدید به اشتقاق ‏گونه های متفاوت پدیدار شناسیک داروین تائیدی متعالی خواهد بود.
‏9 ‏–‏ فلسفة الئایی پارامندیس وقتی در مقابل با اندیشه های هراکلیتوس قرار می گیرد ؟؟؟ از مفهوم در ذهن ایجاد می کند که بجز با ابتکارات هنری قابل توصیف نخواهد بود حتی با ریاضیات شرودینگر و این تاکیدی مطلق بر اصالت هنر برای هنر می باشد. چرا بحث در بودن و نبودن بجز در این حیطه قابل تصور نخواهد بود.
‏10 ‏–‏ عناصر فیزیکی آنکاسا کوراس در عهد باستان به عناصر متافیزیکی در فلسفه کی یرکگاره تبدیل می شود این تبدیل از نوع مادی نمی باشد بلکه در حوزه مفهوم شناسی از هنر مورد تحلیل واقعی قرار می گرد و گر چه هر دو فلسفه صحبت از اصالت وجود دارد بر اصالت ماهیت ماهیت اما اولی آن را قبول و دومی آنرا ابطال می کند.

 
دسته بندی: علوم پایه » هنر

تعداد مشاهده: 3699 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .zip

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل