تحقیق نظریه مطلوبيت و رجحان در اقتصاد ورد

دسته بندي : انسانی » اقتصاد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏1
‏چكيده:
‏در دنياي واقعي واحدهاي بازرگاني تحت شرايط عدم اطمينان فعاليت مي كنند. لذا امر پژوهش در رابطه با تقاضاي واحد توليدي از اهميت اساسي برخوردار است ، بدين منظور در اين تحقيق پس از مطالعه مباني نظري و تئوريك مربوط به تقاضا و اطلاعات اخذ شده در رابطه با واحد اقتصادي مورد مطالعه به مسايل و مشكلات عمده در امر تقاضا پرداخته مي شود و در نهايت به استراتژي لازم جهت برنامه ريزي توليد و توسعه محصول و ساير شرايط اشاره مي گردد.و به اين نتيجه دست پيدا مي كنيم كه با توجه به مشكلات مشاهده شده در بنگاههاي اقتصادي مي توان به فقدان چهارچوب علمي و نظري‏، در واحدهاي اقتصادي در اقتصاد ايران اشاره نمود كه باعث به هدر رفتن بسياري از منابع اقتصادي ‏ ‏مي گردد.و اينجاست كه اقتصاد مديريت به عنوان شاخه اي از علم اقتصاد مديريت به تصميم گيري واحدهاي اقتصادي كمك مي كند و آن را در جهت گام برداشتن به هدف مخصوص خويش سوق مي دهد.
‏1
‏2
‏فهرست:
‏بخش اول نظرية مطلوبيت و رجحان
‏1- مقدمه‏ ‏ ‏6
‏2-‏ نظرية رجحان مصرف كننده‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏7
‏3-‏ ‏مطلوبيت ورجحان‏ ‏ 8
‏4- ‏منحني بي تفاوتي‏ ‏ ‏ ‏8
‏5- ‏نرخ نهايي جانشيني‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏8
‏6- ‏تحليل منحني بي تفاوتي رفتار مصرف كننده‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏9‏
‏7- ‏ترجيح و بي تفاوتي‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏9
‏بخش دوم نظرية جديد كردار مصرف كننده
‏1-‏ خط بودجه ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ 9
‏2-‏منحني درآمد ـ مصرف‏ ‏ ‏11
‏3-‏منحني انگل‏ ‏12
‏4-‏منحني قيمت ـ مصرف‏ 12
‏5-‏منحني تقاضا‏ 12

 
دسته بندی: انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 4386 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .zip

تعداد صفحات: 39

حجم فایل:26 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل