اقتصاد براي مديران بخش 2

دسته بندي : انسانی » اقتصاد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 8 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

اقتصاد كاربردي
براي مديران
دوره MBA
بسمه تعالي
اقتصاد کلان
طرف تقاضا
طرف عرضه
بازار پول
بازار کالا
IS مدل
LM مدل
منحنی تقاضای کل AD
تابع تولید
بازار کار
تعادل عمومی
BP منحنی ترازپرداختها
بخش خارج
بازار ارز
منحنی عرضه کل AS
1- محصول ناخالص ملی یا درآمد ملی: 2- بیکاری 3- تورم 4- ترازپرداختها 5- توزیع درآمد
اهداف اقتصاد کلان
1- سیاست مالی 2- سیاست پولی 3- سیاست درآمدی
سیاستهای اقتصاد کلان
1- درآمد ملی : به مجموعه ارزش کالاها و خدمات نهایی تولید شده در یک اقتصاد و در یک دوره معین می گویند. محصول ناخالص داخلی عبارت از ارزش محصول است که در داخل کشور حاصل می شود. تفاوت میان محصول ناخالص داخلی و محصول ناخالص ملی در این است که بخشی از محصول ناخالص ملی در خارج تولید می شود. همچنین بخشی از تولیدات داخلی را هم عوامل خارجی تولید می کنند.
محصول ناخالص ملی واقعی عبارت از ارزش تولید اقتصاد است که برحسب قیمتهای یک سال پایه اندازه گیری شده باشد. مقایسه محصول ناخالص ملی واقعی مختلف، که بر پایه یک مجموعه یکسان برای ارزشگذاری تولید استوار است، سنجه بهتری از تغییر در تولید مادی اقتصاد را نسبت به محصول ناخالص ملی اسمی، که همچنین انعکاس دهنده تورم است، به دست میدهد.
خانوار
دولت
بنگاه اقتصادی
بخش خارجی
C C
I S
G
M
X
C = مصرف
S پس انداز =
واردات M =
G = مخارج دولتی
I = سرمایه گذاری
صادرات X =
3
1
2

 
دسته بندی: انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 4635 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:178 کیلوبایت

 قیمت: 7,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل